Byten och returer

Naturligtvis kan det alltid hända att något är eller blir defekt. I så fall kan produkten returneras till oss om det är inom garantiperioden. Ett produktfel som orsakats av felaktig användning eller installation är undantaget från garantin. Detta är upp till vår tekniska avdelning att avgöra. Vänligen fyll i formuläret nedan, RMA-numret är ditt ordernummer. Returer inom 14 dagar är kostnadsfria. Vänligen räkna med minst 10 arbetsdagar för reparation.
Om produkten inte är defekt efter inspektion kommer vi att debitera minst 35 euro för undersökningskostnader.

Reolink:
Kära kund, observera att Reolink-kameror måste återställas själva innan de kan returneras, vi kan inte göra detta åt dig.
Om du inte återställer kameran kan vi inte utfärda en kredit och måste returnera kameran.

Ångerrätt:

Vid köp av produkter har konsumenten möjlighet att frånträda avtalet utan att ange några skäl under minst 14 dagar. Denna period börjar löpa dagen efter det att konsumenten har mottagit produkten eller på konsumentens vägnar. 

 

Under denna period ska konsumenten hantera produkten och dess förpackning med försiktighet. Han får endast packa upp eller använda produkten i den utsträckning som är nödvändig för att bedöma om han vill behålla produkten. Om han utövar sin ångerrätt kommer han att returnera produkten med alla levererade tillbehör och i originalskick och förpackning, i enlighet med de rimliga och tydliga instruktioner som tillhandahålls av entreprenören.

Om du har betalat ett belopp kommer vi att återbetala detta belopp så snart som möjligt, men senast 7 dagar efter retur eller återkallelse.

Via knappen nedan kan du begära en retur och skriva ut en fraktetikett:

Retourneren V1 Done

Registrering av retur

  •  Retur inom 14 dagar 
  • Registrera din retur snabbt och enkelt online 
  • Återbetalning inom 3 arbetsdagar

Logga in

Har du glömt ditt lösenord?

Har du inget konto än?
Skapa ett konto gratis och ta del av många fördelar.

SufioVAT.opKar();