Vanliga frågor och svar (FAQ)
För många valmöjligheter? Chatta eller ring oss på 085-0160316
Det finns inga produkter i dessa kategorier. Handla vidare.

Q. Min NVR piper när jag startar upp den för första gången?
A. NVR:ns hårddisk måste formateras. Du kan göra detta direkt på NVR:n under Meny --> Hårddisk --> markera hårddisken och klicka på "Init" längst ned. NVR:n kommer att sluta pipa efter formateringen.
Q. Plugin-programmet har laddats ner, men jag får fortfarande ett meddelande om att det inte är installerat?
A. För närvarande stöds HikVision's Plugin endast av följande webbläsare:
- Internet Explorer (Observera: Microsoft Edge fungerar inte!)
- Mozilla Firefox
- Safari på iOS (iMac)
Google Chrome stöder tyvärr inte längre Plugin!
Q. Jag har lagt till en ny IPC-kamera på min NVR, men ingenting händer?
A. Den fasta programvaran i din NVR är föråldrad och behöver uppgraderas. Du kan ladda ner den senaste firmware från HikVisions webbplats.
DS-7600NI-E1(E2) 7700NI-E4
DS-7600NI-SE(P) 7600NI-V(VP)
Q. Hur ställer jag in mina e-postmeddelanden på rätt sätt?
Här är en länk till vår blogg för e-postinställningar (den uppdateras fortfarande)
Q. Hur ska jag öppna portarna i min router (port forwarding)?
Vi har skrivit en manual för detta.
Ziggo router
KPN Experia box V10
Q. Jag har glömt mitt lösenord.