Vanliga frågor och svar (FAQ)

Q. Pluginet har laddats ner, men jag får fortfarande ett meddelande som säger att det inte är installerat?A. För närvarande stöds HikVisions Plugin endast av följande webbläsare: - Internet Explorer (Observera: Microsoft Edge fungerar inte!) - Mozilla Firefox - Safari på iOS (iMac) Google Chrome stöder tyvärr inte längre Plugin!Q. Hur ställer jag in mina e-postmeddelanden på...
För många valmöjligheter? Chatta eller ring oss på 085-0160316

  • Visning
  • Visning

Bästsäljare Utvald Bästsäljare Alfabetiskt, A–Ö Alfabetiskt, Ö–A Pris, lågt till högt Pris, högt till lågt Datum, gammalt till nytt Datum, nytt till gammalt

Det finns inga produkter i dessa kategorier. Handla vidare.

Q. Pluginet har laddats ner, men jag får fortfarande ett meddelande som säger att det inte är installerat?
A. För närvarande stöds HikVisions Plugin endast av följande webbläsare:
 - Internet Explorer (Observera: Microsoft Edge fungerar inte!)
 - Mozilla Firefox
 - Safari på iOS (iMac) 

Google Chrome stöder tyvärr inte längre Plugin!

Q. Hur ställer jag in mina e-postmeddelanden på rätt sätt?
Här är en länk till vår blogg för e-postinställningar (uppdaterar den fortfarande)

Q. Hur ska jag öppna portarna i min router (port forwarding)?
Vi har skrivit en manual för detta. 
Ziggo router

KPN Experia box V10 

Q. Jag har glömt mitt lösenord. 

Q. Kameran ger vita fläckar på natten?
 
A. Det kan finnas fukt, fett eller smuts på kupolen på kupolkameran som gör att det infraröda ljuset reflekteras tillbaka in i linsen. Kupolen bör rengöras för att åtgärda detta problem.

Logga in

Har du glömt ditt lösenord?

Har du inget konto än?
Skapa ett konto gratis och ta del av många fördelar.

Notify me!

We will send you an email when this article is back in stock

Notify me!

Thank you, you will be notified when this item is back in stock.