Vanliga frågor och svar (FAQ)
För många valmöjligheter? Chatta eller ring oss på 085-0160316
Det finns inga produkter i dessa kategorier. Handla vidare.
Q. Pluginet har laddats ner, men jag får fortfarande ett meddelande som säger att det inte är installerat?
A. För närvarande stöds HikVisions Plugin endast av följande webbläsare:
- Internet Explorer (Observera: Microsoft Edge fungerar inte!)
- Mozilla Firefox
- Safari på iOS (iMac)
Google Chrome stöder tyvärr inte längre Plugin!
Q. Hur ställer jag in mina e-postmeddelanden på rätt sätt?
Här är en länk till vår blogg för e-postinställningar (uppdaterar den fortfarande)
Q. Hur ska jag öppna portarna i min router (port forwarding)?
Vi har skrivit en manual för detta.
Ziggo router
KPN Experia box V10
Q. Jag har glömt mitt lösenord.
Q. Kameran ger vita fläckar på natten?
A. Det kan finnas fukt, fett eller smuts på kupolen på kupolkameran som gör att det infraröda ljuset reflekteras tillbaka in i linsen. Kupolen bör rengöras för att åtgärda detta problem.